środa, 3 lutego 2016

☆Star Wars-The Force Awakens☆


                                                    ~~Chewie, we're home~~




Wczoraj poszłam wreszcie na Przebudzenie Mocy i oczywiście skończyło się mnóstwem łez i baaardzo depresyjnym wieczorem. Nie sposób tu opisać wszystkich emocji towarzyszących mi jako wielkiej fance Gwiezdnych Wojen, ale postaram się jakkolwiek wyrazić swoje zdanie.
Uwaga na spoilery!



Plusy:
Myślę, że nie muszę wspominać o efektach specjalnych i ogólnie stronie technicznej, znając budżet- rozumie się to samo przez się.
Najbardziej spodobał mi się powrót starego, dobrego trio (zwłaszcza Ford'a). To było... niesamowite   i takie nostalgiczno-wzruszające znów ich wszystkich zobaczyć.
Pomysł zbuntowanego szturmowca uważam za idealny, Finn to mega pozytywna postać.
Polubiłam też bardzo Rey. No i uroczego, słodkiego BB-8.
Ulubiona scena- pierwszy widok Solo z Chewie'm, po przechwyceniu Sokoła Milenium.

Minusy:
Tak, o dziwo są jakieś. Z dwa, czy trzy. Ale jeden główny.
Kylo-Ren.
Nienawidzę Kylo-Ren'a.
Fani Driver'a- możecie mnie za to niecierpieć, ale taka prawda.
Ben Solo to najbardziej z dupy postać w całych Star Wars'ach. Wziął się nagle i znikąd, Miał zdaje się być postacią wzruszającą,tragiczną, ale jak tu współczuć komuś o czyjej historii, przeszłości nic się nie wie, w ogóle niewiele o nim wiadomo, Ja na przykład wiem tyle, że nie wiedzieć po co nosi swoją głupią maskę, chyba wyłącznie w celu upodobnienia się do Darth'a Vader'a, ma spore problemy emocjonalne, niewiarygodnie kanciastą facjatę, a w dodatku zabił moją drugą ulubioną postać. A już najbardziej wkurzył mnie tekst "dokończę co zacząłeś" odnoszący się do Anakina. Jak można wzorować się na kimś, nie mając o tej osobie pojęcia? Czy nikt temu cymbałowi nie powiedział dlaczego właściwie Skywalker zrobił co zrobił, a zwłaszcza jaki był jego koniec, że naprawił swój błąd? Widać nie.   Tyle o Kylo-Z Dupy-Renie.











Drugim minusem była śmierć Han'a, ale to już bardziej sprawa osobista niż błąd reżysera (nie wierze, że to mówię).

Trzy- Luke. Zawsze kochałam Luke'a. Serio. Ale tym razem mnie wkurzył. Wszystko jego wina.   Coś mu raz nie wyszło to wziął się schował, jak pięcioletni bachor. Tyle zachodu, żeby go znaleźć,   z nadzieją, że raz się na coś przyda, a  jak w końcu do niego dotarli było już pozamiatane.

Ups. Kłamałam. Są cztery minusy. Czwarty to odgrzewane kotlety. Z całym moim szacunkiem dla Abrams'a, choć film bardzo mi się podobał, pomysł nie był jakiś niesamowicie oryginalny.      Trzecia Gwiazda Śmierci z rzędu (mimo, że w rozmiarze XXL) i kolejny, tym razem, jak już mówiłam, bardzo ubogi czarny charakter to lekka przesada. Na prawdę, mam nadzieję, że w ramach rekompensaty epizod VIII (bo takowy na pewno się ukarze), zwali mnie  z nóg. Czekam niecierpliwie.

A Wy co sądzicie?

Zostawiać komy i niech Moc będzie z Wami!

18 komentarzy:

  1. Mnie jakoś nigdy nie ciągnęło do filmów typu Star Wars, ale może kiedyś się zdecyduję obejrzeć :)
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie miałam jeszcze okazji oglądać, ale może kiedyś :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tego typu filmów. U mnie na pierwszym miejscu są komedie. :D
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę ! Muszę w końcu przełamać się i zobaczyć ten film...Głupio się przyznać ale nigdy tego nie oglądałem :) Bardzo ciekawy post

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za "Gwiezdnymi wojnami", ale może kiedyś się do tego przekonam :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog :D
    zapraszam do mnie
    http://gogetdressed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji obejrzeć ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam okazję oglądać. Świetny film :)
    obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem fanką star wars, ale jakąś część oglądałam :D
    Zapraszam!
    Za obserwację, odwdzięczam się tym samym :)
    NOWY POST!->Gabrielle♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oglądałam :/

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  11. Han :'c Ja również kocham Gwiezdne Wojny <3 Obserwujemy?
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja już obserwuje ;) czekam na Ciebie teraz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaa.. This post really nice to read ^^ Love your blog!

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam na tym w kinie na wycieczce szkolnej i myślałam, że mi się nie spodoba. Ale jednak film jest świetny i w sumie go zrozumiałam nie oglądając poprzednich części :)

    Zapraszam do siebie. Jeśli spodoba Ci się mój blog, będzie mi miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy i daje motywację do dalszej pracy.
♥Możecie zostawiać linki do swoich blogów, na pewno zajrzę ;)