piątek, 19 sierpnia 2016

♡◇Legion Samobójców◇♡

We're bad guys, that's what we do


~♡~◇~♡~◇~♡~◇~♡~◇~♡~◇~♡~
Tytuł oryginału: Suicide Squad
Gatunek: akcja
Reżyseria: David Ayer
Rok: 2016
Obsada: Margot Robbie, Willi Smith, Jared Leto, Cara Delevingne, Jai Courtney, Jay Hernandez, Karen Fukuhara, Joel Kinnaman, Viola Davis
Produkcja: Kanada, USA
~♡~◇~♡~◇~♡~◇~♡~◇~♡~◇~♡~














Plusy:

♡ Pierwszorzędni aktorzy
♡Świetna muzyka
♡Oryginalny, ciekawy pomysł antybohaterów
♡Każda postać jest inna, wyróżniająca się czymś, barwna i dobrze przedstawiona
♡Wartka akcja
♡Fabuła nie ogranicza się do strzelaniny i wybuchów, ale skupia się również na osobowości, przeżyciach bohaterów.
♡Wątki zarówno zabawne, jak i te trzymające w napięciu, a nawet kilka bardziej wzruszających.

















Minusy:

♤Standardowo "przebajkowanie". Rozumiem, uparli się na wątek magii. Wolałabym nieco bardziej realistycznie (na tyle na ile to możliwe w tego typu "komiksowych" opowieściach, czyli po prostu bardziej w stronę science- fiction niż fantasy), ale niech będzie. Tyle, że Enchantress, jej braciszek i całe te przepakowane magiczne światła, pyły i portale w zaświaty, a na dokładkę Diablo, który zamiast być po prostu Wielkim Podpalaczem, zmienia się w jakiegoś cholernego boga ognia, to trochę za wiele.


I jeszcze jedna uwaga, która właściwie nie jest ani plusem ani minusem-
Po wszystkich zapowiedziach, zwiastunach itp., można by się spodziewać bandy zdemoralizowanych skurwieli. Tymczasem rzekomi antybohaterowie nie do końca zasługują na to miano. Właściwie to w głębi serca dobrzy, wrażliwi ludzie, którym po prostu życie dało w kość. Przecież nawet nasza urocza Harley nie zawsze była wariatką z bejsbolem, a i w takim wydaniu nie da się jej nie lubić. Diablo żałuje tego co robił i stara się naprawić. Deadshot kocha swoją córeczkę najbardziej na świecie. Z Croc'a to ludzie zrobili potwora. A Boomerang, no cóż, ma fetysz na różowe jednorożce...

11 komentarzy:

  1. Bardzo chciałabym obejrzeć ten film :) Może obs za obs? :D
    http://brillantirose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy film :) dużo już o nim słyszałam :)

    Zapraszam serdecznie do mnie na NAHTURAL.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. również obserwuję :) już dodałam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie przepadam za takimi filmami :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie oglądałam tego filmu, ale wszyscy bardzo zachwalają i w sumie może w wolnej chwili się za niego wezmę :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, byłam na tym w kinie i teraz wszędzie widzę ten film, chociażby na blogach i też o nim kiedyś napiszę, ot co! Zgadzam się do tej wrażliwości antybohaterów, tak samo do minusów. Chociaż do tego punktu dopisałabym jeszcze dubbing, kurczę, to było straszne, serio. Nie przemyślałam tego i mogłam wybrać napisy. :/
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Bogu dzięki nie popełniłam tego błędu, nie tym razem ;D Tak czy siak, dubbingowanie filmów fabularnych powinno być karalne. Teraz tylko modlę się żeby 'Osobliwy dom Pani Peregrine' można było obejrzeć w kinie po ludzku, z oryginalnym dźwiękiem. Dubbingowanie ich przepięknej angielszczyzny byłoby profanacją.

      Usuń
  7. Byłam w kinie na tym filmie i bardzo mi się spodobał. Patrząc na komentarz wyżej - nie miałam problemu z dubbingiem, ponieważ byłam na filmie z napisami i polecam wszystkim oglądanie w taki sposób wszelkich ekranizacji, ponieważ zagłuszanie ich cudownych akcentów etc. jest grzechem :c Chyba, że czasem już naprawdę chcemy odreagować i puszczamy coś na laptopie, żeby "leciało". Co do minusów-po części się zgadzam, w szczególności z tym Diablo :/ Aczkolwiek z plusami, zgadzam się w całości c:
    Całuski ♥
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Do filmu byłem nastawiony bardzo pozytywnie, a kiedy przesłuchałem soundtrack to do kina udałem się wręcz biegiem. A w kinie jeszcze większe zaskoczenie i to pozytywne. Dobry film, ale mógłby by trochę lepiej zrobiony. Możnaby wiele wątków lepiej zgłębić, ale po tym jak zakończył się film, myślę, że możemy oczekiwać drugiej części.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem ciekawa co im wyjdzie w tej kolejnej części. Mam nadzieję, że choć spróbują naprawić poprzednie błędy. Byłoby świetnie, ale nie nastawiam się jakoś szczególnie. Nastawiałam się na wersję rozszerzoną, a ta jak wiadomo niewiele pomogła. Szkoda, bo tak jak mówisz- sam pomysł fabuły- ekstra, muzyka-cudo, aktorzy tak samo. Tylko coś z tą realizacją nie zagrało.

      Usuń

♥Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy i daje motywację do dalszej pracy.
♥Możecie zostawiać linki do swoich blogów, na pewno zajrzę ;)